lördag 22 november 2008

Hus & Hem eller privatlivets helgd?

Bloggare förefaller vara lätt exhibitionistiska. Jag ska nu ansluta mig till skaran och visa upp delar av mitt hem. Första bilden föreställer regummerade tjeckiska vinterdäck och den andra
en del av min skivsamling. Förklarande text finner du under respektive bild.



Däck


Skivor

Hemlikt hälsar
(Mor)faderer.

Inga kommentarer: