Vissa personer borde ha lite distans till livet som sådant. Här har denna blondinska under tre års tid gjort någonting som hon uppenbarligen njutit av (bloggskrivande). Nu ska hon göra annat som hon njuter av, "baka, gå på promenader, simma och träffa vänner." Nån jävel lär väl tycka att det är modigt att inte göra det.
Nog klagat, och över till nästa katastrof.
Det lär vara någon typ av oro på världens börser. Förklaringen är att bankerna varit jätteduktiga på att uselt sköta sina affärer. Nu ska visst en massa regeringar ge en massa banker en massa pengar så att bankerna blir glada och inte oroliga. Det tycker jag är bra. Jag tycker det känns tryggt på något sätt att regeringarna ger bankerna en massa pengar istället för att slösa bort dem på t.ex pensioner till en massa pensionärer som ändå snart är döda. För om inte regeringarna ger bankerna en massa pengar så kanske en massa bankdirektörer går ut på gatorna och demonstrerar för att få mera pengar. Det vore inte bra såhär i höstrusket när dom kan bli blöta och rentav förkylda. Förresten tycker jag inte så förfärligt synd om bankdirektörerna för jag har hört att de alla är med i någon fallskärmsklubb, och det låter ju spännande och roligt.
På tal om ingenting: Vissa söker meningen med livet, andra söker asyl.
I-landskt hälsar
(mor)-Faderer
Stureplansprofil efter nyheten
om blondinbellas bloggpaus

