Efter påskhelg i Lappland: Hur många av det ytliga, luftpussande stureplansfjasket skulle klara en påskhelg i en gammal flottarkoja utan ström och rinnande vatten; sju mil från närmsta affär? Det vill säga vardagen för många norrlänningar...
För övrigt efter intensivt funderande kommit på att många mäns våldsamma utagerande naturligtvis beror på en kombination av genetiska och psykosociala faktorer. Att hävda att våld från mäns sida skulle bero på att det finns en "våldsgen" förefaller vara en dålig ursäkt för att få slåss.
Men också en dålig ursäkt från mödrar som inte ser sin egen roll i sina pojkars beteende. Men så var det lösningen. Om det nu är så att hormonet testosteron skulle vara en orsak till våldsamt beteende så är det bara att göra det obligatoriskt för pojkar att få en injektion eller ett depåpreparat av östrogen med jämna mellanrum. Häpp!
Sanningsenligt tecknar
Faderer

1 kommentar:
Var det så enkelt, sa vi? Nåväl, vi har bullat upp med sprutor om vi nedkommer med pojke, bara utifall att...
PS.Varför är orden man ska skriva in som verifiering alltid på slaviska språk? (Den här gången Izlisck, tidigare typ Tujkktzy och Grozny)
Skicka en kommentar