Pedagoogle
Funderingar och tocket från obygden. Långt från Stureplan.
Bloggarkiv
▼
2011
(2)
▼
april
(2)
Eggande?
Hej åhå!
►
2010
(3)
►
april
(1)
►
mars
(1)
►
februari
(1)
►
2009
(9)
►
december
(1)
►
juni
(2)
►
april
(2)
►
mars
(1)
►
februari
(2)
►
januari
(1)
►
2008
(26)
►
december
(1)
►
november
(6)
►
oktober
(3)
►
augusti
(1)
►
juli
(3)
►
juni
(1)
►
maj
(2)
►
april
(3)
►
mars
(6)
Om mig
O. Dysén
Visa hela min profil
tisdag 19 april 2011
Eggande?
Påsk!! Aaaah. Kokta, stekta, som omelett, toddy, röra, Benediktin, nudlar etc. Ägg alltså. Målning och pickning....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar