Härlig påskhelg! Massa ägg, barn, barnbarn, Elvisskivor (riktiga fynd för 25 bagis stycket, en säljs på ebay för 3000 kronor!!!). Vemod dock när alla farit. Katten emellertid väldigt nöjd över att slippa bli jagad av en dräglande baby med kraftiga nypor, hon lär nog bli varse de arton klorna i sinom tid.
Nej, en kopp kaffe och tidningen och djupa suckar.
Stoiskt hälsar
(mor) Faderer.


2 kommentarer:
Beklagar mitt bortfall. Fick varken påsksnusk (ett ord som Miriam myntat för det där godiset som av förklarliga skäl bara säljs en gång om året) eller helfestlig ugnad kalkon. Istället fick jag 266 ifyllda enkätundersökningar. Kanske dyker de upp i ett påskägg nästa år.
/Jonatan
Skriv nått nytt! Eller har du lagt ner? Kjamis.
Skicka en kommentar