måndag 6 april 2009

Om just ingenting.

Måste man skriva uti sin blogg om någonting, och vad är då ingenting. "Vad skriver du om?" undrar kanske någon. "Äsch, inte om nåt..." svaras lite vagt. "Jamen du måste väl skriva om mer än ingenting!" Jaså måste jag det? Vem bestämmer vad som skrivs på Internet? Jag får skriva vad jag vill tror jag; blomkålsöron, oemotkäftlig och krumsprång. Härliga ord. Nu har jag skrivit om just ingenting...eller något. Go'natt.
Imaginärt hälsar
(mor)Faderer

Inga kommentarer: